Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Monday 26 September 2011

fjerde blogindlg.. Eller er det femte

Hvad har jeg s? at fort?lle? Jaaaa. Jeg har nok f?et mig et job som engelsk l?re p? det lokale sprogcenter! Jeg h?ber p? at starte i denne uge, det kunne v?re rigtig sp?ndende. Dog ville det blive lidt kompliceret, samtidig med mit arbejde p? fabrikken, men jeg h?ber det g?r. Men hvis jeg bliver tvunget til at v?lge, v?lger jeg jobbet som l?re. Det tror jeg passer bedst til mig, trods alt.
Udover det er jeg begyndt at kigge lidt p? studiejobs til n?r jeg kommer hjem. Men det er selvf?lgelig sparsomt. Jeg fandt dog et opslag med et job som juletr?ss?lger! Det kunne v?re super fedt! Men det passer, sjovt nok, ikke rigtig ind i mine planer. N?ste ?r skal jeg v?re juletr?ss?lger. Der er ingen vej udenom!
I g?r blev jeg v?kket da vi skulle spise frokost. Vi skulle ud til det helt store familie tam-tam, s? jeg var lidt malplaceret. S?dan f?lte jeg i hvertfald. Men de fleste af dem har set mig f?r, og de synes bare jeg er interessant.
Jeg m?dte en amerikaner der hedder John, som roste mig til skyerne. Han var rigtig flink, og en RIGTIG amerikaner. Han havde v?ret i fl?den og da han var f?rdig der, startede han sit eget firma.
Jeg slog ham i bordfodbold, (3 gange) og han slog mig i pool.

Ellers er der ikke helt overdrevet meget at fort?lle. Jeg sidder p? arbejdet, i frokostpausen, imens de andre sover. Det er ?benbart meget normalt at tage sig en time p? ?jet imens der er pause. Der er en eller anden der snorker. Sp?ndende sp?ndende. Den havde nok ikke g?et i Danmark.
Jeg har for resten for f?rste gang f?et en manicure med damen jeg var til jobsamtale hos p? sprogcenteret. Anny. Hun er virkelig s?d! Selvom hun er 33, gift og mor snakker jeg rigtig godt med hende! S? jeg h?ber at skulle v?re meget p? sprogcenteret s? jeg kan se en masse til hende.
Jeg er l?bet t?r for ting at sige.
Udover at Rune lige har v?ret i byen med mine venner. Snyd!
Over and out


This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

No comments:

Post a Comment